Logan Paul vs Floyd Mayweather Fight HIGHLIGHTS
4,170,662
Reddit
On Sunday, Logan Paul and Floyd Mayweather hit the ring at Hard Rock Stadium in Miami Gardens, Florida. The fight went 8 rounds and ended without a knockout.

Exclusives from :
esonlines.info?list...

Comentarios
  • Isidore Finau
    Isidore Finau

    They really painted this picture in favor of Logan Paul lol

  • 2 Many Ball Faces
    2 Many Ball Faces

    The parts that were interesting were actually kinda interesting, but once they ran outta energy and started getting defensive it was meh.

  • Rynn
    Rynn

    Try manny Pacquiao and face like margarito 👍👍

  • Lil Durkio
    Lil Durkio

    esonlines.info/zone/u5zXyG_OyaRlndU/v-deo

  • Daniel Hahahah
    Daniel Hahahah

    It was set up and paud

  • Messenger
    Messenger

    Floyd put on a show, he knew there was no reason to seriously hurt Logan. Hes matured indeed. Like the late great Black Mamba said "most people dont know shit about boxing."

  • VinTurboDiesel
    VinTurboDiesel

    Ehm LoL 😂🤣😂 Paul was knocked down but Mayweather held him up and Paul recovered quick.

  • Josh Leidholdt
    Josh Leidholdt

    Where are the highlights?

  • x isaka
    x isaka

    thank god Mayweather only hugged here haha.. Was only Running During Pacquito Match 🤣🤣🤣

  • Mango Cookie
    Mango Cookie

    These young ppl are even being robbed on what true boxing is supposed to be like. This clown logan paul and his brother are clearly taking advantage of the current youth and or are delusional and actually believe the stupid shit that comes out of their mouth's.

  • Omni Mino
    Omni Mino

    Fake beef talk, fake the hype, and get some suckers to watch the fight for profit

  • SAVAGE SQUAD
    SAVAGE SQUAD

    Just stick to ESonlines dude 😆

  • Matthew Ortiz
    Matthew Ortiz

    Boxing??? Your kidding me though it was a long add for Broke Back Mountain Part 2..with dueling banjos in the background..hahahaha 😆 🤣 😂 😹 😆 🤣 😆 🤣 😂 😹 😆 🤣 😆 🤣 😂 😹 😆

  • Konner McCarty
    Konner McCarty

    Fight was fake lol

  • d56
    d56

    complete and utter joke , knew it would be , what a con job to get all the idiots out there to throw their money away on this shite

  • Paige Mcgrath
    Paige Mcgrath

    Why yall beating logan he done better then more then half of yall so stfu if you dont like him dont watch videos with him in it or anything about him. Grow up all of you

  • WingedDynamite
    WingedDynamite

    The way he says he did the impossible lets you know this was all about money.

  • JR
    JR

    Mayweather is a joke now....

  • The sozo guy
    The sozo guy

    How staged does something have to be before we call them on it?

  • Ivan Zzz
    Ivan Zzz

    this is proof that money can do everything,I mean if Floyd wanted to knockout this patetic clown he could do it whenever he wanted but he did not because of contract...good old days are gone for sure

  • 伊丹 耀司Itami Yoji
    伊丹 耀司Itami Yoji

    Dude try it with Manny Pacquiao please? LOL

  • Waqar Mian
    Waqar Mian

    Khabib vs Logan. Then I'll pay for this.

  • Waqar Mian
    Waqar Mian

    When boxing becomes as fake as wwe... and i lose interest and switch to UFC

  • mies vailla nykyisyyttä
    mies vailla nykyisyyttä

    Back in his day Mayweather beat at least one real pro who was 6'1 or more and plenty of others several inches taller than himself. So I don't think Mayweather was bothered by the reach disadvantage; it's just that he's past his prime, has nothing to prove and did not prepare very well either, which made the amateur guy look pretty good. For Logan this was like being a 13 year old girl in 1997 getting to hug the Backstreet Boys...a really big deal but for Mayweather it was a random payday years after he told people he's quitting. So Logan was giving it his all and Mayweather was more like just doing enough but not risking injury or anything at this stage in his life. I'm only mid 30's but I can feel my mind, more than my body, perceiving athletics differently than I used to; with time you grow more mellow, want to maintain a certain level of fitness and have so many other things going on. Logan is still young enough to be in that phase of his life where he's obsessed with all things physical.

  • Tsewe
    Tsewe

    Where are the highlights?

  • Uniqq
    Uniqq

    Guys don’t understand that Floyd go easy on him

  • Pegee
    Pegee

    U can tell it is all scripted because if it was not scripted then Floyd would have Knockout him in the first round

  • Мохамед El Barhami
    Мохамед El Barhami

    When you skip all the quest and you’ll fight the MVP lvl 999 hahaha

  • PHX2PDX
    PHX2PDX

    Logan doesn't belong in the same zip code let alone ring with this man.

  • khizer sharief
    khizer sharief

    30 pounds more n 6 inch reach advantage ,but still great achievement

  • Maido Melker
    Maido Melker

    The boy should try out Mike Tyson 😄

  • កូន ខ្មែរ
    កូន ខ្មែរ

    អាផ្លយខ្លាចចាញ់​ ទេីបប្រកួតជាមួយតែតួសម្តែង​ អាពងក្ត😂

  • Sultan Of swing
    Sultan Of swing

    Wtf is this shit! ... i mean the match not the video

  • Shilton Spelberg
    Shilton Spelberg

    nah he was knocked out, mayweather hug him to keep the show going

  • T Jimmy
    T Jimmy

    ok. next, Tyson vs Trump.

  • Alif Halid
    Alif Halid

    Why logan don't fight with canelo

  • Kodiack Weese
    Kodiack Weese

    I respect Floyd Mayweather and that was cool what he said to Logan Paul and if I was Logan Paul I would be inspired

  • Larry Emert
    Larry Emert

    What would this guy do for a living if people had nothing better to do than look at devices all day ? Scary thought, for most successful people today

  • Kevin Donahue
    Kevin Donahue

    Trash

  • Clay Soggyfries
    Clay Soggyfries

    He was obviously holding back lmao

  • mikin lirou
    mikin lirou

    as fuck in this fight lol

  • Joseph Gotico
    Joseph Gotico

    Do an exhibition fight with tyson. Let s see if he ll show you mercy 😂

  • mario simpson
    mario simpson

    I'd placed more money that Floyd wouldn't KO him then him going 8. He hasn't been known for KOing people since he was Pretty Boy. Gtfoh with he won cause he didn't get Knocked. WTF?!

  • Dudu Bajelidze
    Dudu Bajelidze

    Who won?

    • mikin lirou
      mikin lirou

      Boy did better then Conner did

  • espionagebob
    espionagebob

    I don’t know what’s worse, this or the zombie lumberjack match in WWE

  • El Compa Thanos
    El Compa Thanos

    Dude made fun a person who commit suicide smh fuck him fr

  • King_Kris6859
    King_Kris6859

    This is sweet they just keep hugging each other 🥺

  • Sean E
    Sean E

    Mans getting clout just because he DIDNT get knocked out . This is money for Floyd nothing else that shit was cake

  • jotkins
    jotkins

    It really is a shame, the depths that boxing has sunk to. What was once one of the most popular sports in the country, now only has a niche appeal. Train wrecks like this only strengthen this assertion.

  • Burger King
    Burger King

    They are hugging since they are getting married soon

  • Flashh Webb
    Flashh Webb

    EXCELLENT VIDEO i don’t know if these were highlights though BUT PHENOMENAL video

  • Craig Burbery
    Craig Burbery

    Yea ,,dude should fight a bigger dude ,,old Floyd much older too,,,

  • Myrna Yeban
    Myrna Yeban

    Logan is very stupid....

  • Andrew Nabos
    Andrew Nabos

    Gay fight

  • Adrian Good
    Adrian Good

    Taking a beat for money sounds like enjoying pain

  • Black Gold
    Black Gold

    Respect

  • NUNGUNUNGU TV
    NUNGUNUNGU TV

    Who will win?

  • Capital1312
    Capital1312

    People still haven't realized floyd let him go 8 rounds

  • Elizabeth Hudson
    Elizabeth Hudson

    Boy did better then Conner did

  • El Compa IRRA
    El Compa IRRA

    We all know you needed the money Paul.

  • Panta Rei 83
    Panta Rei 83

    It would be impressive IF Mayweather wasn't out of the boxing game and hasn't trained propperly in awhile .... Also this fight was for money not for fighting ...

  • AviatorAnimations
    AviatorAnimations

    Jake Paul is a fool

  • nanimasteruwu
    nanimasteruwu

    this fight was fake Jake paid floidmay weather to not punch him hard

  • MohShiZiro
    MohShiZiro

    I watch it free iptv baby!!

  • Adrian Navarro
    Adrian Navarro

    I have a theory. What if floyd bet money that they would go 8 rounds without a knockout and he just did it on purpose?

  • wuwiwu
    wuwiwu

    Floyd ambassador of social distancing Logan ambassador of hugging and comforting

  • I Am Goated
    I Am Goated

    Give Logan his respect

  • Laurence Fenderson
    Laurence Fenderson

    Better watch the fight again. Logan Paul was knocked out on his feet. He was about to drop and Mayweather caught and then held him up.

  • S C
    S C

    Just show the damn highlights and stop talking ET

  • Miriam Ankrah
    Miriam Ankrah

    Don’t use you time watching videos here . You watching videos mean you’re making someone money , use that time to learn something before the next wave of another pandemic. I’m here inviting you to attend a free training which can help you build your own internet business. I put the videos on my channel to. And the free training Link in the Description👎🏾

  • Jay Vasquez
    Jay Vasquez

    I hate videos like this just STFU and let us see the highlights

  • ʀᴜᴅʀᴀ रूद्र
    ʀᴜᴅʀᴀ रूद्र

    Yoo flat Chest...

  • Ri Mu
    Ri Mu

    Hahahahaha so funny mayweather made his money So he doesn’t care

  • Elias Prado
    Elias Prado

    When you skip all the quests and go straight to the final boss.

    • brock charz
      brock charz

      And woop the boss

  • phobiazzzero
    phobiazzzero

    people are sheep to believe these 2 took your money and now they laughing their ass off 😂😂😂 🐑🐑🐑🐑🐑

  • Carlos Javani
    Carlos Javani

    Came here from 9gag just to see the fight, didn't know the match really happened lol

  • Kong King
    Kong King

    They fought ? 🤣

  • Lewis Jones
    Lewis Jones

    You did what we thought was impossible. Bribe a professional boxer who is 50-0 into making a exhibition into a sparring match

  • mirza baig
    mirza baig

    Scripted, it's all about business bro

  • David D
    David D

    Don't put highlights in the title if you're just gonna talk and show your face half the video.

  • Aditya Vora
    Aditya Vora

    there is huge wt difference - logan paul stop fighting below your wt class- why dont you go and fight MIKE TYSON - lets see what happens - i know whats gonna happen

  • Gica Show
    Gica Show

    I just wanna see Paul vs Tyson 😂so Mike can send him out of he's carrier

  • Nick. C
    Nick. C

    I guess money really talks lol.

  • South Florida Yacht Charters
    South Florida Yacht Charters

    esonlines.info/zone/lX2v2oDazqh1bK8/v-deo

  • Curtis Hill
    Curtis Hill

    Floyd Mayweather is the best round for round boxing,fighter,champion there is in the twentieth first century Curtis Hill black silver blues on you tube hymnal of the spirit hum of the soul

  • Michael Franklin
    Michael Franklin

    Fight canelo lol

  • Michael Franklin
    Michael Franklin

    I’ll give him props for fighting money but that’s it

  • Skonny 84
    Skonny 84

    Mate there are boxers who are still fighting at 50 yrs of age Mayweather pfff

  • Ask to seduce Miss
    Ask to seduce Miss

    “ I already did the impossible” Bruh you’re literally almost a foot taller with 30+ lbs on him, chill. It’s not impossible 😂.

  • sander hoebers
    sander hoebers

    Come on man he is 44 or something ofcourse u won, same thing as if a guy would fight a woman

  • Ethereal Catholic2
    Ethereal Catholic2

    Let's see all of you big talking punks get in the ring with either of these Men. Most of us wouldn't get past Round 1.

    • Zarmadyl
      Zarmadyl

      Set up a match. I will fight both of them at the same time.

  • Nem3215
    Nem3215

    Jschlatt went to see the fight!

    • Ask to seduce Miss
      Ask to seduce Miss

      Where's the 1 round?

  • chubbs Landy
    chubbs Landy

    I mean you gotta give props to logan i mean it was his second fight ever... against mayweather........ let me say that again floyd fuckin mayweather..... take a second a d really think about it and realize how decent he faught against him.

  • Rᵎ͢φ• STFUP BRO ⵣآغــا
    Rᵎ͢φ• STFUP BRO ⵣآغــا

    I quit watching boxing because of this fight. B**lshit

  • 《《 NeoVision 》》
    《《 NeoVision 》》

    Floyds got way more experience and more muscle memory.

  • Spam Mail
    Spam Mail

    Best zero dollars I ever spent

  • Kenny Karabell
    Kenny Karabell

    Impossible

  • Kenny Karabell
    Kenny Karabell

    Logan Paul can not beat mayweather

Siguiente